پمپرس برای تحویل تغییر بزرگ پوشک
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

به زودی در بعضی از خانه ها ، پدر و مادر جدیدی از تماشای گوشی هوشمند لذت می برند زیرا اولین بار مادرانی که پیام هایی مانند پوشک کلر را می خوانند خشک است. 46 دقیقه قبل بطری 1 ساعت 22 دقیقه بخوابید.


پیام های تلفنی فقط بخشی از یک سیستم کامل از طرف Pampers است. Pampers به ​​جای اینکه فقط از پوشک در ردیابی ادرار استفاده کند ، قصد دارد تا یک سیستم مراقبت متصل به نام Lumi را برای شما به ارمغان آورد . این گفتگوی فنی برای گفتن به والدین است که کودک پوشک را خیس کرده و اطلاعات دیگری را نیز به همراه دارد.

اکنون در قفسه ها نیست. سایت Pampers از بازدید کنندگان برای ثبت نام در لیست انتظار دعوت می کند. این سامانه برای این پاییز برنامه ریزی شده است.

چطور Lumi کار می کند: "این سنسور نوار مرطوب کننده آبی را در خارج از پوشک نگه می دارد تا مشخص کند چقدر خیس شده است ... برای استفاده از سنسور ، باید از پوشک های بهینه Lumi خریداری کنید ، زیرا آنها بزرگتر هستند و نوار رطوبت بیشتر قابل مشاهده است، گفت: "Devindra Hardewar در کالا .

اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد. ماری باکا در واشنگتن پست گفت: پمپرز قصد دارد بارهای بیداری و خواب کودک و زمان تغذیه را برای کاربر ارسال کند.

از این گذشته ، یک پوشک هوشمند که فقط ادرار را اعلام می کند ، باعث می شود مصرف کنندگان گربه ها را بیرون بیاورند. شماره هاردووار اظهار داشت كه پمپرز "در حال دستیابی به چیزی كاملاً گسترده تر است. سیستم Lumi برای كاهش سال اول كودك برای والدین با ارائه اطلاعات هر چه بیشتر" است.

( به گفته سایت Pampers ، مانیتور HD با زاویه دید 1080 پیکسل دارای دید در شب و صدا دو طرفه است. دمای هوا و رطوبت اتاق را ردیابی می کند .)

برای درک این موضوع که چرا Pampers می خواهد به داخل پوشک هوشمند گسترش یابد ، تجزیه و تحلیل دنبال پول در ماه مه در Vox ظاهر شد . پمپرز به سختی بازیکن "تنها" جنگ گسترده ای از فناوری پوشک است .

مایکل واترز ، نویسنده ، به نقل از علی دیباج ، که صنعت کالاهای شخصی را برای گروه مدیریت سرمایه گذاری سانفورد سی برنشتاین ردیابی می کند. وی گفت: "این واقعیت که میزان زاد و ولد در ایالات متحده بسیار کم است ، علاقه زیادی را برای تلاش برای مصرف کننده برای صرف هزینه های بیشتر ایجاد کرده است." "تنها راهی که آنها می توانند تجارت خود را افزایش دهند ، عرضه محصولات بهتر به بازار است. تمام امید آنها ایجاد محصولاتی است که پایه مصرف کننده هزینه بیشتری را برای آن بپردازد."



سیستمی که Pampers در آن دارد دارای چندین مؤلفه است: (1) سنسور فعالیت ، (2) برنامه اطلاع رسانی ، برای Android و iPhone و (3) مانیتور ویدیویی. Engadget گفت که یک دوربین Logitech وارد مانیتور کودک Wi-Fi شده است.

هر دو Verily و Logitech با پمپرس روی سیستم کار می کردند. در واقع با سیستم عامل های نرم افزاری درگیر است که می تواند به جمع آوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی کمک کند. دکتر جسیکا مگا ، رئیس ارشد پزشکی و علمی Verily گفت: این شرکت از تخصص گذشته خود در زمینه سنسورها و نرم افزارها برای این محصول استفاده کرده است.

پمپرز با Logitech برای توسعه دوربین خود همکاری کرد. این دوربین همچنین به عنوان مرکزی برای سنسور فعالیت عمل می کند و به هل دادن اطلاعات آن به حساب Pampers کمک می کند. Engrget گفت ، Engadget گفت ، وقتی امنیت به سیستم امنیتی ویدیو رمزگذاری شده Logitech تکیه کرده است ، صحبت از امنیت است .

بعد چی؟ پمپرز هنوز بهای سیستم لومی را اعلام نکرده است اما گزارش ها حاکی از آن است که این پاییز امسال به بازار عرضه می شود ، و سایت درخواست می کند که افراد علاقمند برای لیست انتظار ثبت نام کنند. سیستم Lumi شامل دو بسته پوشک است و Pampers جایگزینی را با اشتراک و در برخی فروشگاه ها ارائه می دهد.

Rebekah Tuchscherer در ایالات متحده امروز توضیح داد که مشتری آنلاین چه چیزی بدست خواهد آورد:

وی ادامه داد: یک جعبه به رنگ اشک متوسط ​​و با استفاده از مانیتور ویدئویی با زاویه دید 1080p با ضخامت 1080p ، دو سنسور فعالیت و دو بسته پوشک مخصوص با لکه های velcro مانند در قسمت جلو ، جایی که سنسورها قرار دارند وارد می شوند. هنوز در دسترس نیست. "

وی افزود: شما یکی از سنسورها را روشن کرده و آن را روی پچ پوشک مشخص شده قرار می دهید. این سنسور به طور خودکار ردیابهای مرطوب و الگوهای خواب کودک را ردیابی می کند و اطلاعات را به برنامه Lumi تلفن شما ارسال می کند. والدین همچنین می توانند زمان تغذیه و نقاط عطف را ترسیم کنند تا دامنه کامل تری از نحوه تکامل روال فرزند خود را با گذشت زمان مشاهده کنند. "

Cincinatti Business Courie r: سیستم Lumi by Pampers برای نوزادان از نوزادی تا 12 ماهگی طراحی شده است و پوشک در اندازه های صفر تا 4 در دسترس خواهد بود .

در تصویر بزرگتر ، فناوری کودک چقدر قریب الوقوع است؟ راهی که Baca آن را می بیند ، قطار در حال حاضر در ایستگاه است.

"شرکت ها راه اندازی bassinets متصل ، چراغ های هوشمند شب و پستانک ، بطری هایی که ردیابی خوراک و حتی برنامه ها را برای تکرار صدای والدین می گویند ،" Shush. "

در ابتدای سال جاری ، این کلمه وجود داشته است که شرکت راه اندازی کره ای Monit از 'پوشک هوشمند' در CES رونمایی کرده است ، که در آن سنسور به قسمت بیرونی پوشک کودک متصل شده است و همچنین می تواند حس کند هنگام پوشک پوشیدن است. CNET اظهار داشت: این مانیتور پوشک هوشمند Monit در اواخر سال 2018 در کره و ژاپن راه اندازی شد و این شرکت با کیمبرلی کلارک (Huggies اهل کیمبرلی-کلارک) همکاری می کند تا فناوری Monit را به Huggies وارد کند. در همین حال ، گزارش ماه مه در Vox گزارش داد كه سخنگوی كیمبرلی كلارك گفت این شركت در نظر دارد راه اندازی ایالات متحده را آغاز كند.

 بیشتر بخوانید: عملکرد یک ترانسمیتر فشار چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: